Min dator har ”legat på sjukhus”! 😦

Där av ingen uppdatering…..

Men nu är min dator frisk igen, så nu gör jag ett nytt försök!

🙂

*

Först ut är ett påskägg jag gav till min vän Carina

Enjoy!

Ägget har jag målat med gesso. Har du provat gesso??

Heeelt fantastisk! God täckförmåga och lätt att skapa strukturer med.

Me like alot!! 🙂

När färgen torkat har jag strukit på en guldskimmrande färg

lite här o där för att skapa mer liv i ytan.

Träbokstaven har jag målat vit o sedan chalkat med ”Creamy brown”.

Pappersrullen är en gammal boksida.

*

Fler påskägg kommer att dyka upp inom kort,

fick nämligen beställningar på totalt 10 st nu i påsk!

🙂

*

Snart kommer jag lägga ut lite saker till försäljning, papper o stämplar bl.a.

Måste rensa ut lite, får inte plats själv längre! 😉

Missa inte det!!

*

Ses snart igen!

 

Kjaaaaam…..

