Idag tänkte jag visa hur jag förvara mina Spellbinders.

Du behöver:

Fotoalbum m albumblad

Dubbelsidiga designark

Dubbelhäftande tejp

och

Magnetplattor

Övningskörningsskyltar är absolut de mest prisvärda, 29:- st på Jula.

*

Så här ser min förvaring ut!

Enjoy!

Banden matchar designarken jag valt. 🙂

Jag har valt att ha en liten ”flärp” nertill,

ifall att någon dies skulle släppa från magnetplattan.

Men det är ingen risk, magneten är STARK! 🙂

Mindre dies har jag valt att sätta in 2 och 2.

*

Min samling än så länge…….

1.                             2.                                  3.

4.                                  5.                              6.

7.                                        8.                               9.

Jag har önskat mig Tim Holtz dies i julklapp av mina katter!! 😉

Så självklart har jag gjort plats för dom i albumet redan!!

 

*

 

Ses snart igen!

 

Kjaaaaaam……

