Till alla glömska och slarviga 😉

Jag var härom veckan på Lidl, och där hittade jag dessa

alldeles perfekta lådorna till mina DT-uppdrag

för Reprint.

2-pack 49!!!!! kronor.

I den första har jag alla cardstock och designark.

I den andra har jag mina pågående projekt.

Kan ju inte lämna saker framme då jag har 2 busiga katter 😉

Sen är jag ”lite” glömsk oxå, så lådorna hjälper mig att hålla isär

Reprints papper med mina övriga.

 

Och i en sånn här förvarar jag resten av DT-grejjerna,

t. ex stickles, blommor, chipbords m.m.

Kostar ENDAST 119:- på Biltema.

 

Mitt första uppdrag fick jag en skiss att gå efter och så skulle det finnas

BLING, SWIRLAR och HÄFTKLAMMRAR med på LO´n.

 

 

Sist men inte minst så visar jag ännu ett kom-ihågblock

som jag gav bort i julklapp, till goaste Fia på Handarbeta.

 

 

 

That´s all for now!

 

Kjaaaaam…

 

 

 

