Inte?!

DÅ TROR INTE TOMTEN PÅ DIG! Hihihihi….

 

Jag har ”presenterat” honom för er tidigare, 😉

min rara Tomte.

Bilden är från en servett som jag har ”decoupagat” på en tegelpannan.

 

Texten har jag skrivit ut på ett mullberrypapper och sedan ”decoupagat” på.

Man kan göra så fina tavlor av trasiga tegelpannor,

det blir unika och uppskattade presenter oxå.

Den här gjorde jag nog 2002-2003,

hade det varit idag skulle jag ta till lite Crackle paint och Distress ink.

*

Jag har fått mitt första uppdrag som DT för Reprint.

*prestationsångest*

Kolla in Reprints blogg o alla mina DT-kolleger så förstår ni!

Ska bli så himla roligt att skapa för Reprint.

Den uppmärksamme har sett att jag gillar deras textstämplar, har ”några” 😉

 

Vill du vinna en sånn här??

Finns iaf på min önskelista!

Kolla här!

*

Just nu på mitt pysselbord:

*Massproduktion av tändsticksaskar till en julmarknad.

*Julkalendrar

*Julkort

*DT-uppdraget

HAR INTE TIIIIIIIID Å JOBBA!!!!!

Hahahahaha….

 

Tack för titten!

 

Kjaaaaaam….

 

