Julen närmar sig med stormsteg. Innan man vet ordet av så står julafton för dörren!

Så för att inte glömma bort tiden och att det faktiskt snart är jul, så har jag köpt hyacinter.

Bor man i Norr påminner snön om att det snart är jul, men inte här i Stockholm inte!

 

 

Vitmossa, vågig ståltråd, dekorationsnålar och

papprosor fick det bli.

Närmre jul blir det God jul-band och kanelstänger som dekoration i mina blomgrupper.

*

Jag har ”klickat” hem lite smått o gott från Scraptorpet.

 

Stämplar från Reprint o lite blommor + en liten present fick jag med paketet. 🙂

TACK Teija!

*

Vad har jag pysslat då??

Jo, en julgodispåse.

Rutan har jag skurit ut med min nya Epic,

med spellbinders ”Labels five”.

”Glaset” i rutan är overheadplast.

Baksidan.

Bara att skriva på och lägga under granen!

*

 

Trevlig helg!

 

Kjaaaaam….

