Är det för mig just nu. 😦

VARFÖR?

Jo, jag, min syster och CopyCatCamilla åkte till Handarbeta i lördags.

Ojojojoj, vad trevligt det var. Inte nog med att vi fick en himla massa inspiration,

så bjöds det på kaffe och HEMBAKADE bullar! Mums….*3 st senare* 😉

Handarbeta har otroliga priser. Så det blev många:- Jamen, den kostar bara……

Det här följde med mig hem  🙂

 

blandat 016

Det var ju tur att endel varor var slut. Hahahaha….

Handarbeta är öppet Lördagar 10-15

MÅSTE UPPLEVAS!

Nästa gång tar vi med oss pysselväskorna OCH pengar!

 

Här kommer ett kort jag har knåpat ihop

 

blandat 010

Min nya Magnolia, som jag köpte i Ö-vik, är sååå söt.

Lilla tagen ”Kramar i massor” är gjord med krympplast.

Jag rotade i verktygslådan ( inte min alltså ) och däri hittade jag den perfekta

sammansättningen av det här kortet, BULT och MUTTER! 🙂

 

blandat 014

”Ryggen”

blandat 013

Plats för en personlig hälsning och pengar.

 

blandat 012

Baksidan

 

Det var allt för idag!

 

Mer är på G…….

 

Kjaaaaam….

 

 

 

 

 

 

 

