som min Mamma hittade till mig

*skuttar runt och trallar* 😉

Loppis, kissar, kort 006

Visst är framsidan vacker!?

Loppis, kissar, kort 008

En bok full av noter.

Loppis, kissar, kort 009

 

Loppis, kissar, kort 007

Jag har bläddrat i den här boken måååånga gånger, den är så fin att titta på.

Plötsligt ser jag en titel jag känner igen och älskar

”Ave Maria”.

Sök på youtube, Andrea Bocelli och Josh Grobin, så förstår ni vad jag menar.

Den här sidan kommer jag hålla hårt i tills jag kommer på något bra projekt att använda den till.

 

Sen kom min Mamma med ytterligare ett fynd!!!!

 

Loppis, kissar, kort 018

 

Loppis, kissar, kort 019

Boken är full av bra citat, perfekta att klippa ut och använda till kort m.m,

Mammas idé!

TACK SNÄLLA MAMMA,

DU ÄR GULD VÄRD!

 

Detta låg i min brevlåda idag

 

Loppis, kissar, kort 020

Jag kom 2:a 🙂  på Yolis utmanig, och fick ett pris!

*happy,happy,happy*

 

Loppis, kissar, kort 024

Var tvungen att prova mina nya örhängen a´la Yoli direkt.

Så nöjd!

 

TACK RARASTE YOLI!

 

Imorgon kommer lite nytt!

 

Kjaaaaaaaam….

 

 

 

