Med tillhörande kort till dotterns magister är det jag tänker visa idag!

Som klassförälder denna termin åtog jag mig att ordna med avslutningspresent till min dotters lärare, och när jag ändå gör kort hit o dit, så tänkte jag:-Toppen, en utmaning! Kort till en kille är VERKLIGEN en utmaning för mig.

Och mycket riktigt, det tog sin tid innan jag fick till det!

En sak står klart: Jag måste fixa lite ”grabbiga” stämplar och papper!

Så här blev kortet

 

Kort 008

Hittade lite spillbitar av ett fiskepapper.

Kort 009

Kortet behövde lite sommar oxå 🙂

Kort 013

 

Kort 014

 

Kort 017

Presenten

Kort 019

Presentkort på Stadium och 3 st Bullens Pilsnerkorv.

Kort 020

När klassen åker på utflykter så har läraren alltid med sig ”Bullens” och en burk ravioli, och han tar alltid med sig extra burkar i fall att något barn glömt ta med sig matsäck! Hahah…. Vilken kille!

+ Att han tycker ”Bullens” är perfekta till fisketuren!

”Summan av kardemumman”: Han blev JÄTTEGLA`!

Mission completed!

 

Kjaaaaaaaaam…..

 

