Som jag blev så löjligt nöjd med! 🙂

( Ni som känner mig vet att det inte händer så ofta )

Bilderna är tyvärr tagna en sen eftermiddag, så färgerna kommer inte riktigt till sin rätt,

Enjoy!

 

Morsdagskort 001

Papprena kommer från Panduros Tilda-serie.

Jag rekommenderar verkligen Tilda-banden, dom är lika fina på BÅDA sidorna.

Till handtag har jag böjt till elefanttråd.

Morsdagskort 004

 

Morsdagskort 005

 

Morsdagskort 006

 

Morsdagskort 007

 

Morsdagskort 008

Bokstäverna är från ”Best Creation Inc”.

 

Morsdagskort 009

Stygn av ståltråd.

Morsdagskort 011

 

Morsdagskort 012

Texten har ”CopyCat-Camilla” skrivit ut åt mig,

Ted Gärdestads ”Sol vind o vatten”.

Morsdagskort 014

Stämpel från Inkido.

Morsdagskort 015

Stansade retroblommor i rospappret som jag använt på framsidan av handväskan.

Morsdagskort 016

 

Morsdagskort 017

Önskarstämpel från Reprint.

Morsdagskort 020

Denna hÄnglastämpel har jag fått låna av MiaPuh, VILL HAAAAA…..

Morsdagskort 023

Primarosor från Pyssloteket, bladen är från Panduro.

Lila spets från Tilda-serien på Panduro.

Morsdagskort 024

 

Morsdagskort 026

 

Tack för titten!

 

Kjaaaaam……

