Jag har aldrig gjort ett kort efter någon annans skiss, men nån gång ska ju va´ den första!

Babsan har en utlottning i sin blogg, och för att få en lott (eller 2) så ska man göra ett kort, LO el altra något efter en skiss hon gjort, man får en extra lott om man använder sig av tema resa/semester.

Här är min tolkning

 

kort-020

Jag gjorde en midsommarinbjudan (semester 🙂 )

kort-015

Rosor och pärlfloss är mina favoriter just nu.

kort-016

”Kom o plocka blommor i vår trädgård i midsommar”

kort-017

Tagen kan man dra ut, på baksidan har jag satt text, När och Var, skrivet med Dymo.

 

Eftersom jag inte har någon att skicka kortet till, så tänkte jag lotta ut den!!!!

Skriv en kommentar och sprid detta vidare, mun- mot-mun eller i din blogg,

jag drar en vinnare på måndag 11 Maj!

 That´s all folks!

 

Kjaaaaaam….

