Så där ja, då är man ett år äldre………:)

Förutom en rejäl förkylning, så fick jag en massa bra födelsedagspresenter.

Tack ”systeryster” o Robban, Mamma, CarroBarro, MiaPuh och pappan till min dotter 😉

För det var av just honom jag fick en ny leksak, nej inte en cuttlebug, men en………..

DIGITALKAMERA!!!!!!

Så nu måste jag verkligen lära mig att fotografera, tidigare kunde man ju skylla en dålig bild på mobilkameran,

nu hänger allt på mig!!! Sååååååå mycket funktioner, jag kommer bli gråhårig! 🙂

Här kommer några nybörjarkort

 

blandat-039

Heddisen i profil

 

blandat-036

En till!!

( Det är inte så att jag struntar i att ta kort på ”storebror” Simba, men han ville inte vara med på bild 😦 )

 

blandat-046

 

blandat-047

 Bilder på mina fina födelsedagskort jag fått kommer så fort jag hinner fota dom.

That´s all folks!

Kjamisar….

