Igår bakade jag mina första muffins någonsin!

(Samma muffins som CarroBarro bjöd på häromkvällen)

Äppelmuffins med havretopping

blandat-001

Mina blev så stora att det bara fick plats med en endaste på mitt fina kakfat. 🙂

blandat-002

Supergoda med lite vaniljvisp till!

Receptet hittar du här.

blandat-003

Här är en smyckestavla jag gjort.

Jag har använt en frigolitplatta, som jag skurit i samma storlek som baksidan av tavlan, klätt in det med tyg med hjälp av en häftpistol. (Jag använder självklart inte glaset!)

Man kan även använda en anslagstavla, dom med korkplatta kan man hitta billigt på loppisar.

blandat-004

Sedan har jag häftat fast fina band  för att kunna hänga örhängen med krokar.

Till halsband och armband använder jag knappnålar.

Det här har varit en väldigt uppskattad present!

That´s all folks!

Kjam….

