Har inte bloggat på ett tag, mycket har hänt både bra o dåliga saker.

Mamma ringde i torsdags och sa att dom ringt från Finland, Farmor har dött……….

Min lilla Mummu……..*snyft*

Hon blev 85 år, så hon fick ett långt liv. Jobbigast är att jag inte har varit där och hälsat på på jättelänge!

Men jag får trösta mig med att hon nu sitter bredvid Pappa och ser ner på oss.

Så nu ska det ordnas begravning och bokas biljetter till Finland.

Men nu till något riktigt roligt,

”kattmamman” Camilla och ”prinsessan” CarroBarro var här i söndags för att lämna Simbas ”lillasyster” Hedda!

Och förutom Heddisen hade dom med sig den här till mig,

blandat-008

en inflyttningspresent, precis vad jag ville ha!

Och den var dessutom fylld med HEMBAKADE vit choklad muffins m. blåbär.

Mmmmmm……..

TACK SNÄLLA CARRO O CAMILLA!!!!

Carro hade beställt en tändsticksask av mig, så här blev den

blandat-0011

( JÄTTEDÅLIG BILD,tyvärr)

Temat var lime, turkos och muffins.

blandat-003

Tjejerna fick lite choklad av mig i Alla hjärtanspresent

blandat-005

CarroBarros

blandat-004

Camillas.

Vi åt middag och fikade, en riktig kalaskväll blev det!

Och vad brukar man få när man går hem från ett kalas??

Just det, en påse godis….

blandat-006

Klubborna la jag i en cellofanpåse (glömde fota det).

Jag har stansat ut retroblommor och gjort hål för klubbpinnen och sedan knutit på band.

blandat-007

Usla bilder, jag vet!

Rolig ide´ till barnkalaset.

En sista bild för idag

blandat-012

Mina tjejer morgongosar…….

Det var allt för idag!

Kjamisar…..

