I lördags var jag bjuden hem till raraste EmmaPemma på middag.

Och självklart var jag tvungen att fixa ett kort till min pyssliga kompis.

Inspirationen hittade jag här!

kort-012

Grunden till kortet är 2 godispåsar.

kort-0051

Två sidor har fickor som man kan lägga en personlig hälsning, presentkort eller varför inte platta presenter, som en omonterad stämpel!?

kort-008

kort-0061

Kolla tagen uppe på sidan!

kort-010

Till någon väldigt speciell….

kort-0071

 

kort-0091

Under EAN-koden på den lilla tagen  står det ”Just 4 you”. Från ett set med väldigt användbara clearstamps jag köpt på Pyssloteket.

madeby

(Bilden är lånad fr. Pyssloteket blogg)

Mallar till biljetterna hittar du här!

kort-013

 

TACK Emma för jättegod mat och trevlig kväll!

Nu ska jag ut å leta efter en skrivare till min dator, börjar känna mig lite handikappad utan en!

Ha en underbar dag!

Kjamisar…

