Har någon undrat vart jag tagit vägen??

Jag har haft tandvärk med tillhörande inflammation, men äter penicillin och är på bättringsväg.

Ett stopp hos tandläkaren bara så är allt på bana igen.

Vill bara meddela att jag har sånn j-la tandläkarskräck så hälften vore nog.

Men det är bara att ta tjuren vid hornen….*skakar av skräck*

Men en chokladkalender till min mamma var jag tvungen att pyssla ihop.

Här är den

jul-004

Grunden är en ask med Alladinhjärtan som jag har klätt in med papper och sedan dekorerat.

Chokladstämpeln hittade jag på mässan i Kista.

I övrigt kommer det mesta kommer från Pyssloteket.

jul-005

Insidan är sparsamt dekorerad med en stämpel jag fått låna av Mia Puh.

jul-006

Stjärnorna med siffrona 1-24 har jag köpt på Panduro.

 

De´ va´ de´ heijle!

 

Kjaaaaam….

