Har jobbat i helgen och endel x-tra timmar förra veckan. Nu är jag trött! Men imorgon är jag ledig,mmmmm…..

 

I fredags var jag o min syrra på Syfestival i Kista.

”Lite” hittade man ju…….

 

blandat-001

”Lite” papper…

 

blandat-004

”LIte” annat…..

JA MAMMA, JAG BEHÖVER FAKTISKT ALLT DET HÄR!! Hihihi…

 

Kom på att jag glömde bort ”Veckans favorit” förra veckan.

Så jag kör den nu!

 

blandat-005

Jättedåliga bilder (dax att damma av pappas gamla digitalkamera, o lära mig den)

EN ELVIS-STÄMPEL!!!!!

Den är så sjukt fin!!

Jag har lite kort beställda till några ”gubbar”, då kommer Elvis passa precis.

 

Imorgon ska jag åka till Pyssloteket o lämna lite DT-alster.

Lägger upp bilder på dom imorgon,( och på det som ligger i kassen jag går hem med,

NEJ MAMMA, JAG SKA INTE HANDLA ( håller fingrarna i kors) NÅGOT MER! Hihihi..

 

Barnledig kväll=pysselkväll!!

 

Kjaaaaaam…..

