I helgen har jag varit på ”Street carmässa” i Kista.

Snabba bilar, mmmmmmmm……

Jag har hittat en bil som skulle passa mig precis……

 

Shit va´ snyggt motivlack!!!

 

Ser ni hur den glittrar?!

 

Lite mer bilar jag gillade

 

Jag är född och uppvuxen med massor av bilar runt omkring mig. Min pappa älskade bilar, ja kanske inte just sånna här leksaksbilar, snarare ”jenkare”. Hahahaha..

Och han var en j-vel på motivlackering!

Kanske därför jag ser mer på utseendet på bilarna än hästkrafterna.

Jag gillar INTE några ”vingar” som ser överdimensionerade ut.

Stilrent ska det va´, med en schysst motiv.

Jag gillar snabba bilar, men jag kan inte åka i höga hastigheter själv, hahaha…

Helt sjukt men sant, och så ska det vara ett lagom mullrande ljud..Mmmm..

Jaha, så var det med det!

 

Ett kort blir det oxå

 

Dålig bild, men lite kanske ni ser..

Här har jag använt en bakrundsstämpel med text från reprint, och alla andra stämplar är från Panduro, som är c:a 4 år gamla, förutom liljan, den finns än i sortimentet.

Allt är stämplat med distress ink, ”tea dye”.

 

Thats all folks!

 

Kjamisar!

 

 

 

 

 

