Skyndar hem, efter jobbet, till min mamma för att hämta min dotter. Tänker bara ÄNTLIGEN LEDIG!!! Mamma bjuder som vanligt på middag o fika. Vad kommer sen………

 

Jo, detta

 

en HALLOWEEN-PRESENT!!!!!

Tror ni att jag hade något till min mamma!!!???

Jag brukar annars ALLTID köpa något till min mamma, vid alla typer av tillfällen.

Men nu har jag helt enkelt glömt bort.

Så det blir till att fixa något till mor min imorgon.

TACK MAMMSEN!!

 

Jag har bakat!!!

Får jag bjuda på en

LUSSEKATT??

Katterna har jag bakat med cernitlera, finns på Pyssloteket, russinen är rocaillepärlor.

Ide´n hämtade jag från Hoppetossas blogg.

För att få en gyllenbrun look har jag använt stämpeldyna, fluid chalk ”Chestnut Roan”.

Gulliga va´?

 

Nä, nu måste jag pyssla lite…

 

Kjamisar..

 

P.S GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOSSEFIIIIIIIN!!!!!! I efterskott. D.S

 

