Idag börjar jag mitt nya sunda liv. Jag har fått sluta-rökatabletter, Zyban, utskrivna av min läkare. Dessa tabletter ska tydligen vara det mest effektiva hjälpmedel på marknaden idag. Tabletterna gör att man helt enkelt inte blir sugen att röka. Däremot innehåller dom INGE nikotin, så en stark vilja o motivation måste man ha.

 Jag har rökt upp c:a 1500 kr!!! i månaden, så jag har bestämt mig för att:- för varje rökfri månad ska jag shoppa för 1500 kr till mig själv som belöning  och för att hålla motivationen uppe. ( Sen är det ju bra att göra av med pengarna, för då har jag inte råd att röka. 🙂 )

Och där behöver jag er hjälp! Ge mig tips vad ni tycker jag ska handla för 1500 kr, länka gärna bilder på det ni föreslår. Era förslag kommer jag att skriva ut och sätta upp lite varstans för att ständigt bli påmind av hur mycket annat roligt jag kan göra för pengarna, i stället för att röka upp dom.

Om en månad, 19 november, kommer jag lotta ut en present. Om du lämnar ett förslag så får du 1 lott, om du dessutom länkar till mig ( skriv att du länkat isf ) från din blogg får du 2 lotter.

Och jag kan utlova en fin present av ett värde på minst 200 kr.

Kan bli fler priser oxå…

 

Nä, nu måste jag äta lite godis……..

 

Kjamisar….

