till Pyssloteket finslipas för fulla muggar ”as we speak”. Tills dess visar jag upp ett tidigare uppdrag jag fick av Anna. Tyvärr glömde jag att ta ”före”-bilder.

 

Locket 

Här har jag altrat en presentask. Änglabilden är ett klistermärke, som jag har kantat med glitterlim, Stickles ”Burgundy”. Jag har även först inkat kanten med Chalk inkpad ”Chestnut Roan”.

 

Sidan

 

På lockets kant har jag fäst spets och fyllt i hjärtanen med rött glitterlim, inkat kanterna på det beiga med ”Chestnut Roan” och till sist sytt korsstygn på alla hörn.

 

En godispåse

Här har jag använt en ”cellofankortpåse”, och gjort en överdel till.

”God jul” är först stämplat och sedan ifyllt med rött glitterlim.

Tomtebilden är även den ett klistermärke.

( Pyssloteket har många olika motiv att välja på.)

 

Det här är en perfekt gå-bortpresent!

 

 

Allt material finns att köpa på Pyssloteket.

Åk dit vettja!

Veckans favorit kommer senare ikväll!

Välkommen åter!

Kjam….

 

