Jag gillar verkligen att dekorera presentpåsar/kartonger. Och nu har jag sett att det finns en stans, word window punch, som man kan göra ett avlångt handtagshål till presentpåsar bla.

Men dom finns ju inte i Sverige!! Hur får jag tag i en?? Kan någon tipsa mig!?

Jag vet att dom finns på E-bay, men hur funkar det att handla därifrån? Snälla hjälp mig!

 

Här är en påse i starkt behov utav en Word window punch:

 Framsidan

 

Baksidan

 

 

Här är en påse jag gjort med ”lock”

 

 

 Framsidan

 

hÄngla-larven används flitigt hos mig.

Kram stämpeln är från hÄnglar o stÄnglar.

Pappret är av märket American crafts, och finns att köpa på Pyssloteket.

Löv-berlocken i glas är köpt på Panduro. (Finns i flera färger.)

 

Baksidan

 

Hjärtstansen är köpt på Pyssloteket.

Blomstansen är köpt på Kortmakaren.

 

Pyssloteket söker Designteam. Sök!! Jag har gjort det! Hihihi….

Sista ansökningsdatumet är den 12 oktober.

Kjam…….

