Var på Willys o handlade idag. Lite varstans i affären fanns det rosa skurhinkar med matchande mopp och rosa wettexdisktrasor.

Eftersom rosa är en av mina favvofärger så kikade jag lite närmre på dom.

 

 

Vid köp av skurhink eller mopp går 5 kronor till Rosa Bandet.

EGENTLIGEN behövde jag ingen ny, men färgen var fin och så gör man en liiiten insats.

 

 Så nu står den hemma hos mig.

Å disktrasorna är redan i bruk.

 

Det blir ju lite roligare att moppa golven och torka bänkar o bord om man har fina verktyg!

Disktrasor går ju åt. Så varför inte ge bort ett paket disktrasor, istället för en blomma, när någon fyller år eller om du ska bort på middag!? Det tror jag skulle vara en uppskattad  och genomtänkt present!

 

Tänkte visa er en söt liten anteckningsbok jag har altrat.

 

All material kommer från Pyssloteket, med undantag av det iriserande bandet som jag hade sedan tidigare.

 

Thats all!

 

Kjam..

