Lediga dagar, finns det nått bättre? Mmmmm…..

I helgen fick jag en dammsugare, så idag har jag invigt den. Så lite har jag ”jobbat”. Nu är det rent o snyggt här hemma.*myser*

Som jag lovat kommer här bilder på ”namnsdagskortet” jag fick av Carro, Enjoy!

 Framsidan

Stämpel från Panduro. Färglagd med akvarellpennor.

 Baksidan

Ni ser inte riktigt hur fint hon glittrar. Iriserande glitterlim, min favvo!

 ”Kortet” öppet

Mina färger oxå, rosa o vitt.

Bör nämnas att jag o Carro är SINGLAR, därav de skämtsamma texterna.*ler*

När jag höll på o städa kom jag på att jag ska börja visa mina favoriter här på bloggen, kan vara vad som helst, personer jag gillar, godissorter, handmade-kort m.m, med start idag! Så först ut blir…….

 Min sommriga jordgubbskanna! I love…

Den får stå framme året runt.

Den här har jag målat o ”decoupagat” . Det är så enkelt att dekorera krukor och burkar med hjälp av servettmotiv. En annan som är grym på decoupage är Anna på pyssloteket, hon håller även kurser i det. Boka in dig vettja!

Jag har fått en utmaning! Men mer om det kommer ikväll!

Nu måste fortsätta ”jobba”!

Kjam…

