Nu blev det så här sent igen! Att jag aldrig lär mig, men jag var nog en uggla i mitt förra liv,

NATTUGGLA. Hahahaha……

Idag tänkte jag visa ett namnsdagskort jag fick i helgen av Carro, men det får bli imorgon. Har inte hunnit fota den. Så iställey bjuder jag på lite altrade saker. Enjoy!

 (Dålig bild, men den får duga.)

Här har jag altrat en ”popcorn-ask”. Magnoliastämpel, ljusrosa cardstock, inkade kanter och lite iriserande glitterlim. Insidan hade jag klätt med vit tyll. I asken hade jag lagt rosa godisar i pärlemorosa silkespapper.

 Altrad tissuebox.

Här fick hÄnglar o stÄnglar-larven vara med på en ljusrosa servettbox, inkade kanter m. iriserande glitterlim. Matchar ”popcorn-asken”. Blommorna är stansade m. 2 olika blomstansar, köpta på Pyssloteket.

Boxen fick ett ”skärp” som var rosa med vita prickar o lite blingbling, syns tyvärr inte på bilden.

 Till dessa ett MATCHANDE KORT!

På detta album-kort var det rosa blingcardstock o Magnoliastämpel.

Dax att sova nu!

Kjaaam……

