Det är ingen vanlig da´, det är syrrans födelsedag, HURRA,HURRA,HURRA!! Grattiskramar till dig!

Ja, då var jobbhelgen avklarad.

 Igår åkte jag hem till CarroBarro för en helkväll med trevligt sällskap, god mat och PYSSEL. Jag, Carro, Emma (jobbarkompis) och Camilla (Carros granne) satt uppe till klockan 02.00 och färglade stämpelmotiv med promarkerpennor. Tjejerna hade aldrig provat dom. Vi hade alla med oss våra stämplar, alla fick nya motiv att färglägga. Jag tror att favoriten var hÄnglar och stÄnglars ”larv”. ( se bilden)

  

Camillas första ”larv” fick en lite annorlunda hudton, nämligen Pastell Pink. (”Griseknoe-varning, hahah..)

Emma är sjuuuuukt duktig på färgkombinationer. Jag lär mig massor av henne.

Å, sen har vi Carro……

Hon har 30!! julkort som ska göras. ALLA HANDMADE, så då gäller det att vara ute i god tid. För hon gör inga enkla kort, jag tror att varje kort ska ha 5 stämpelmotiv + mkt annat fint. Hon färglägger sina stämpelmotiv med akvarellpennor. Blir så fint.

Det blev en lyckad kväll (o natt).

TACK Carro för midda´n, övernattningen och frukosten!

 

Kjaaaam…………..

