Jag mötte upp mina kollegor, CarroBarro och Helen, för lunch på Bellman´s i stan. Efter en fantastisk lunch på utomhusserveringen, gick Helen tillbaka till jobbet, jag o Carro gick till Pyssloteket. Carro o jag har pratat länge om att vi ska gå dit tillsammans, hon hade inte varit där tidigare. Där stannade vi till klockan 18.00. Tiden går fort när man har roligt! Som vanligt gick jag ut med kassen full med fina papper och stansar. Satt i bilen på väg hem o tänkte :-Vilken fantastisk dag jag har haft! Kan det bli bättre!? Jajamensan, för när jag kommer hem har jag fått något annat än räkningar i brevlådan. Ett kort från Anna på Pyssloteket. JAG BLEV SÅ GLAD! Tack snälla söta rara Anna!!!! (Bild kommer så fort jag lyckas ladda upp mina bilder på datorn)

Anna, det är jag som ska tacka!

Carro, tack för lunchen, next time is on me!

Sammanfattningsvis: MIN DAG HAR VARIT HELT FANTASTISK!

Kjam…..

